sobota, 30 czerwca 2012

Wakacjee


Siema ludzie ! Ale dawno mnie tu nie było o.O Kuurde musze to nadrobić :) No to więc, w piątek było zakończenie, będzie brakowało mi tych luudzi <3 <3 ;'(. Za 2 tygodnie wyjeżdżam ! Nie moge się doczekać :) No mamy teraz wakacje, pewnie będę się nudziła prze całe 2 miesiące. Ale lepsze to niż wstawanie o 6.30 i uczenie się xD Chodź jeśli byłoby tak w szkole jak w ostatnich 2 tygodniach to mogłabym do niej chodzić ale od 14 xD haha. Dzisiaj będzie krótko bi mi się nie chce pisać xD pa :**








poniedziałek, 25 czerwca 2012

sobota, 23 czerwca 2012

Omnomnomnom xD

Hey ludziska ! Co tam u was słychać ? U mnie spoko, chociaż nie do końca. Już wam mowie dlaczego. Otóż jak już wspominałam ostatnio bardzo często kłócę się z tatą, nie pasują mu moje oceny :/ Powiedział, że jak w gimnazjum się nie poprawie to zabierze mi laptopa i komórkę. Nosz choooolera ! Ja tam jestem zadowolona w moich ocen przecież mam średnią powyżej 4.00, ale i tak zdaje sb sprawę że stać mnie na wiele, a już na pewno na pasek. Druga sprawa, dzisiaj wybiłam sobie palca, nie no brawa dla mnie. Grałam sb z siostrą w siatke i buuum ! Palec wybity -,-' Strasznie booooli ! ;(( Jutro u nas jest Świętojańskie Granie, przychodzę tylko na dyskoteke podobno ma grać jakiś DJ, jestem ciekawa kto xDD Dzisiaj spotkałam się z dziewczynami, później dołączył do nas Michał, haha ale była rozkmina :D Już za 7 dni żegnam się z moją kochaną klasą <33 Będę tęskniła ;(( <3

Muzyczka na pożegnanie ;(( ;)





Nie wiem czemu, ale strasznie podoba mi się ta piosenka *__* :D

środa, 20 czerwca 2012

Koloniee

Hey ! Dzisiaj jak zwykle próby w szkole. Mamy inny układ Poloneza, nawet spoko. Dzisiaj ćwiczyliśmy chyba z 5 godzin -,-' Jutro czeka nas to samo, ale jak myśle że za tydzień będe już w domku i będzie wolne i WAKACJE to moge zrobić wszystko. Nie wyobrażam sb, że już niedługo nie będę z moimi słodziakami w klasie ;( Kurde trochę dziwnie. No ale co zrobić. Za 3 tygodnie wyjeżdżam na kolonie. Nie mogę się doczekać. W pierwszy dzień wakacji przyjeżdża do mnie Anetkaa ;** Coś czuję, że będą niezłe jaja. Nawet dzisiaj w szkole śpiewałyśmy "Wszystkie rybki śpią w jeziorze ciuralala, ciuralala..." xDD Hahaha pocieszne dziecko :D Wgl wczoraj dostałam taki opierdziel od taty, że mam złe oceny, no ale spoko. Nie wiem jak on ale myślę, że tak źle nie jest, nie moja wina że nieanawidzeeee matmy -,-' Musze poprawić się w gimnazjum, żebym miała świadectwo z paskiem, myślę, że nie będzie to takie trudne. No ale dobra nie zanudzam już o szkole. Dzisiaj jak zwykle spałam, gdy przyszłam ze szkoły. Później spotkałam się z Madziulą, ja sb oglądam Besty itp. a tu dzwoni do mnie Madzia i wyciąga mnie na spacer. Pogoniły nas psy ale spoko xD Teraz pisze z Magdą i słucham muzyki. Dobra to chyba wszystko jutro postaram się dodać notke ;) buźkii ;**

Muzyczka dla was ;)













No nie moge z tego wywiadu xDDD

                                  

piątek, 15 czerwca 2012

JB *__*

Siema ludzie ! Co tam słychać ? ;) U mnie w porządku. Dzisiaj w szkole nie było tak źle, no bo już mamy luzy, wystawianie ocen itp. W tym roku szkolnym nie jestem zadowolona ze swojej średniej i to baaaardzo. Bardzo chciałabym się postarać abym w gimnazjum miała świadectwo z paskiem ; ) Nie wiem czy mi się uda ale będę się starała :D Dzisiaj mieliśmy tylko 5 lekcji, spoookooo. Tańczyliśmy Poloneza, dziewczyny troche przesadziły z tymi obcasami o.O Ale spoko nic się nie odzywam. Spotkałam się z dziewczynami. Pogadałyśmy no i oczywiście pośmiałyśmy się :D Maartusia pewnie wstawi zdj. na fejsaa ;D Przyyypał xD Jak wam wspominałam jade w wakacje na koloniee *_* xD Nie moge się doczekać. Dzisiaj znowu mecze. No a jutro nasza kochaaana POLSKA !! *__* Mam nadzieje, że wygramy !! :) Z naszymi piłkarzami mamy dużeeee szanse ;) Dobra nie zanudzam już xD To chyba wszystko, jutro też dodam notkę :P Byee ;***

Muzyczka dla was, tak jak wczoraj Biebss ;)





czwartek, 14 czerwca 2012

Meeeecz

Siemka ludzie ! Co tam u was ? Właśnie oglądam meczyk z tatusiem *__* Już jest 1:0 dla Hiszpanii o.O ! Baaaardzo się z tego ciesze ; ) Dzisiaj odpowiadałam z modlitw z religii zaliczyłam prawie 8, zostały mi jeszcze dwie i 8 błogosławieństw ; ) Prawie już wszystkie oceny wystawione. Jutro sprawdzian z religii ale spokoo. Jutro nareszcie piąteczek, piątunio xD Niedłuugo wakacjeeee !!! Nie moge się doczekać. Dobra oglądam mecz. Papa ;*** xox

Muzyka dla was ; )

Dzisiaj mam faze na Biebsaa :D



Wakaaaa Wakaaa !! xDDD

środa, 13 czerwca 2012

Piłkarzeee

Sieeeemka ludzie ; ) Dzisiaj mam nawet dobry humor. Sama nie wiem dlaczego :D Dzisiaj pani wystawiła oceny z polaka - między 4/5, ale myślę, że 5 mi postawi i matma z nią baaaardzo źle - 2, ale mam to gdzieś bo dobrze wiem, że z matmy jestem słaba i już jej chyba nie zrozumiem. Dzisiaj dwa meczyki, kurde uzależniłam się *__* Właśnie oglądam mecz Holandia - Niemcy. Dzisiaj w szkole rozkminiałyśmy o piłkarzach *__* Jezuuuu jak ja kocham Szczęsnego <3 Mam taką nadzieję, że Polska wyjdzie z grupy, przynajmniej miejmy taka nadzieję ;) Dzisiaj słucham sobie Disco Polo o.O Co się ze mną dzieje xDD Haha ;D Dobra ide oglądam mecz, jest 1:0 dla niemców :D papa ;** xox


Filmik Szczęsny i Lewandowski *__* <3



Matko ! Jak jaa ich koochaaam !! *__* <3

wtorek, 12 czerwca 2012

Wakacje ; )

No siema ludzie ! Co tam u was ? U mnie dobrze nawet bardzo dobrze, no bo niedługo zakończenie roku szkoolnego xD I mam przez to wieeelką podjarę ! Już prawie wszystkie oceny wystawione, nie jest tak źle szczerze mówiąc :D Już nie mogę doczekać się tego zajebistego luzu ! Ale prze 2 miesiącami myślałam, że te wakacje będą najlepszymi w moim życiu, ale się myliłam :/ Kurwaaa ;(( Ostatnio bardzo dużo bluźnie i to chyba źle, ale na szczęście nie tylko ja xD Dzisiaj z Olunsą obczajałyśmy.... różne osobyyy xDD I w ogóle dzisiaj w szkole były niezłe jaja ;) Dzisiaj mecz Polska - Rosja *__* Niestety Szczęsny nie gra :/ Ale Tytoń jest tez superrr. Jak myślicie kto wygra. Ja sądzę, że będzie remiz. Obyyy ! Przez ten cały tydzień nie mamy historii i ruskaaa !! o taaak ! Dzisiaj pan wystawił mi z techniki 5 i z W-F 5 ; )) Dobra to wszystko, jutro na pewno dodam notkę, papa :*** xox

Macie zdjęcia Szczęsnego *__*

*__*

niedziela, 10 czerwca 2012

Zakupyy *__*

Siemka ludzie ! co tam u was ? U mnie spoko. Byłam dzisiaj w Łodzi na zakupach kupiłam pare rzeczy, nawet spoko xD Byłam w sklepie z Vans, ja patrze a one kosztują 260 zł. ! o.O Jeszcze były piłki, identyko jak grają na Euro z autografami, chciałam kupić z Szczęsnym no ale kosztowała ok. 300zł :/ Więc tata mówi "nawet nie ma mówy, bla, bla, bola :/ Jutro do szkoły :// łeeee !! nawet nie zaglądałam do książek, aleee. Jutro nie ma histyy yeaaah !! I przez cały tydzień ruska ! Uffff. Dzisiaj będzie krótko bo nie chce mi się pisać i mam małe zamieszanie, każdy do mnie pisze i mnie już paluchy bolą :/ No to papapa :** Jutro napewno coś dodam ;) Xox
W tej sukience chyba ide na zakończenie 6 klas ;))

czwartek, 7 czerwca 2012

Moje...

Cześć wszystkim ! Przepraszam że dawno nie dodawałam wpisów, jakoś tak wyszło. U mnie średnio. Pokłóciłam się z przyjaciółkami, ale bardzo mi na nich zależy wiec na pewno szybko się pogodzimy. Miejmy taką nadzieje. Jutro mecz Polska-Grecja. Jak myślicie kto wygra ? Ja nie wiem, myślę, że będzie remiz, ponieważ Szczęsny jest bardzo dobrym bramkarzem, no a niektórzy z naszych piłkarzy nie umieją grać w piłkę, więc... Dzisiaj śpi u mnie siostra i baaardzo sie z tego ciesze. Pewnie będziemy gadać całą noc i obejrzymy jakiś film. Dobra to wszystko, papa ;** xox


niedziela, 3 czerwca 2012

Wkurwiona ! ://

Cześć. Co u mnie ? U mnie źle. Taka jestem wkurwiona, że masakra ;/ Wkurwiają mnie ludzie bo myślą, że są ważni i najważniejsi i mogą innymi pomiatać ! Nie ide na zakończenie 6 klas, ponieważ nie miałabym z kim chodzić i bym się tylko nudziła więc mam na to wyjebane ! Jak wspominałam dzisiejszy dzień był zjebany :/ Czasami zastanawiam się dlaczego mam takie zjebane życie ?! -,-' Kuuurwaa !! Jedynym plusem mojego dnia jest to że przyjechała do mnie siostra z chłopakiem a właściwie narzeczonym i się pośmiałyśmy. Jutro poprawiam się z historii żebym miała na koniec 4. Myśle, że mi się uda. Doobra to chyba wszystko, ide do siostry. Papa ;**

sobota, 2 czerwca 2012

My Road

Siema ludziee ! Dzisiaj jak wspominałam byłam w szkole. Nie było tak źle. Wróciłam do domu o 12, bo nie chciało mi się zostawać i wgl. tak jakoś. Będę miała malowanie w pokoju, i jaram sie tym *__* Będę miała taką wieeelką flagę UK *__* Już się nie moge doczekać. Dzisiaj ogarniałam w domu, i mam tak czyściutko w pokoju, że mucha nie siada xDD Jutrzejszy dzień coś czuje, że będzie zjebany po całości ;// Jak już pisałam coraz więcej osób mnie wkurza -,-' JPRDL ! Egoiści jebani ! (Przepraszam za słownictwo, ale musze gdzieś wywalić swoje uczucia xDD) Dobra to chyba wszystko, papapa :**

Muzyczka dla was ;):




piątek, 1 czerwca 2012

Mieliśmy być poważni

Siemano ludziska ;D Co tam u Was ? U mnie, nooo spoko. Dzisiaj w szkole było ok. Pytała mnie z matmy, dostałam 3 -,-' a później jeszcze 4, z polaka oddawała dyktanda, dostałam 4. Nie jestem zadowolona no ale spoko. Jutro idziemy do szkoły -,-' Ale jak będzie brzydka pogoda to będziemy mieli dyskoteke, yeaaah ! więc módlmy się aby padało. No i jak zwykle tańczyliśmy Poloneza a, później nakurwialiśmy w siatke xD No już niedługo wakacje nareszcieee !!!! Nie moge się doczekać, ale te wakacje nie będą takie jakie sobie wymarzyłam :// no ale nie rozczulam się. To chyba wszystko, papa ;**

Muzyka :