piątek, 8 lutego 2013

She say she love my lolly

No i w końcu się doczekałam ! Mamy feriee :D Chociaż ja ferie zaczęłam już od czwartkowego wieczora. Wiedziałam, że mnie to spotka, jestem chora na ferie. Do niedzieli muszę wyzdrowieć bo idę na urodziny do kumpelii :* Dopiero mamy ferie a ja chcę już te słoneczne wakacje *__* Ale trzeba jeszcze trochę poczekać. Strasznie się nudzę w domu.

Za tydzień jadę na zakupy i to jest chyba jedyny powód do radości. Muszę sb kupić koszulkę Vans i jakąś porządną torbę bo mam same jakieś dziecinne typu Hello Kity xD Na koncert JB nie jadę. Na samym początku trudno było się pogodzić z tym faktem, ale po paru dniach jakoś mi przeszło. Na pewno pojadę na jego koncert gdy przyjedzie 2 raz do Polski. Dzisiaj nie byłam w szkole, tylko siedziałam sb po kocykiem piłam kakałko i przeglądałam różne strony.

No to ja życzę udanych ferii wszystkim którzy je zaczynają, a tym którzy je kończą miłej nauki >.<



sobota, 2 lutego 2013

If I was your boyfriend, never let you go

Dzisiaj jestem już od 7.00 na nogach. W nocy wgl. nie mogłam spać, może to przez to, że dzisiaj choinka w szkole. Szczerze mówiąc cieszę się z tego powodu. Bardziej cieszyłabym się, gdyby zaczęły się już ferie. Trzeba czekać jeszcze tydzień. Te siedem dni będzie chyba najgorszych całym roku szkolnym. W każdym dniu jakiś test albo kartkówka -.- Ale wracając do choinki i do tego jak się ubieram to raczej postawie na zwykły ubiór, a nie jakieś nie wiadomo jakie stylizacje. Postanowiłam założyć czarne rurki, czarną bokserkę, koszule jeansową i do tego pomaluje paznokcie na czarno.

25 marca w Polsce jest koncert Justina Biebera ! Raczej nie wybaczyłabym sobie tego, że na niego nie pojadę, ponieważ mieszkam 30 km. od miejsca w którym koncert się odbędzie. Nie można przegapić takiego wydarzenia. Modlę się aby tylko wystarczyło dla mnie biletu, bo sądząc po tym jak długo czekaliśmy na JB, bilety mogą pójść w mgnieniu oka :D Dziwi mnie to, że dowiedzieliśmy się o tym 2 miesiące przed wydarzeniem, ale o koncertach innych gwiazd wiemy już rok wcześniej.

Przepraszam, że piszę notki niezbyt często i regularnie, ale nie mam weny na jakiekolwiek normalne i składające się w całość zdania. Nie będę pisała, że postaram się dodawać częściej notki bo tak chyba raczej nie będzie, ale na pewno postaram się pisać je bardziej sensowniejsze :)