czwartek, 31 maja 2012

Ja bym oszalał

Hey ;D Przepraszam, że ostatnio nie dodałam żadnych notek ale miałam dużo nauki i nie miałam czasu. W moim życiu ostatnio nic się nie dzieje. Teraz mamy luzy w szkole, ponieważ zbliża się koniec roku i teraz mamy przygotowania do Poloneza i takie tam. Jutro nareszcie piątek i DZIEŃ DZIECKA !! Jak tam już coś wyczuwacie ? Jakieś prezenty, czy coś ?? xd W sobotę idziemy do szkoły, chamstwo !!! ale mamy zawody na dzień dziecka więc spoko. Ostatnio coraz więcej osób mnie wkurza -,-' Jutro odpowiadam z religii i jeszcze może mnie z niemca spyta, żebym miała piątkę na koniec roku. Dobra to chyba wszystko, papa :**


Trochę zdjęć ;) :



Piquś *_*
Neymar !! *__*

Muzyka :







poniedziałek, 28 maja 2012

Mieli być tu ;(


Cześć ludzie ! Dzisiaj w szkole było nawet spoko. Pani oddawała testy ogólnokształcące i mam mało punktów, jak na swoje możliwości :/ Ale mam na to wyjebane, ponieważ ważne są oceny i z Polaka z tego testu wyszła mi 4 więc nawet spoko a z matmy też może mi 4 wyjdzie. Ale nie wiem. No ale dobra. Dzisiaj ćwiczyliśmy Poloneza xD było śmiechowo xD hahahaha, M...... rozwala system xD Jutro rusek i sprawdzian z Polaka ;// Ale spoko, bo jutro mamy tylko 5 lekcji ;) Ostatnio zaczynam słuchać takich piosenek jak Rap i Hip-Hop. Myśle, że są najlepszym typem muzycznym i mają największy przekaz do nas, do młodzieży i może nawet trochę pouczają ;) To chyba wszystko ;) Papapa ;***

Muzyka dla was. Jak wspominałam Hip-Hop ; )









niedziela, 27 maja 2012

Chciałabym


Siemanko ludzie ;D Dzisiejszy dzień był spoko ;) Od godziny 9.30 jestem sama w domu, yeaaah ! Byłam z dziewczynami na mszy, późnej poszłyśmy z Olunsą do mnie. Pośmiałyśmy się i takie tam xD Jutro pewnie będziemy tańczyć Poloneza więc luuuzik xD Teraz trzeba popracować nad ocenami. Jutro odpowiadam z historii, żebym miała 4. Będę miała 3 tylko z matematyki i ruska spokooo :D Kurdeee, ejjj za 3 tygodnie wakacje. O TAAK !!! Ja już mam plany na wakacje. Jade na kolonie w góry :) A wy jakieś macie ? ;)

Zdjęcia z dzisiaj xD:






sobota, 26 maja 2012

Dream

Dzień dobry ludzie ;D Dzisiaj byłam w mieście ;) Kupiłam sb rybaczki i takie zarąbiste okularki *__* Byłam jeszcze na cmentarzu i takie tam ;D Właśnie skończyłam robić lekcje yeaaah xD Jutro chyba jade do cioci ;) Dzisiaj  ide do siostry. Dzisiaj będzie XFactor Półfinał, musze oglądać ;> a wy oglądacie ? jak myślicie kto wygra? Moim zdaniem Podsiadło ; ) Wczoraj jeszcze oglądałam mecz FC Barcelona - Atletick Bilbao, oczywiście wygrała Barcelona ! Było 3-0. Pierwszą bramke strzelił Pedro, następną Messi i jeszcze jedną Pedro. Mieli bardzo dużo akcji no ale ich nie wykorzystali :/ Ale dobrze było <3

piątek, 25 maja 2012

Pełen Etap

Hey ; * Dzisiaj pisałam test z niemca ;/ Ćwiczyliśmy Poloneza, i ogólnie było spoko ; ) Jak zwykle beka z chłopaków i dziewczyn xD Wczoraj byliśmy na zawodach i zajęłyśmy 2 miejsce !! Fajnie było tylko dziewczyny które zajęły ostatnie miejsce trochę się sapały i była mała szarpanina ;/ Nie ogarnięte ludzie -,-' W wakacje jade na kolonie !! Jaram sie tym xDD Dzisiaj piątek yeaaaah ! Na dzisiaj to chyba wszystko ; ) No a wy jakie macie plany na wakacje ? xoxo
Dzisiaj znowu Rap ;D:





 

środa, 23 maja 2012

Sport ;D

Siema człowieki xD co tam u Was ? U mnie spoko ;) Dzisiaj mieliśmy Niemca, powtórzenie i na połowę lekcji wyszłyśmy na dwór ;D Na GZW graliśmy w butelkę xD Na WF też wyszłyśmy na dwór, ja sb grałam w siatkówkę ;D Jutro zawody yeaaah !! Jedziemy na 5 lekcji czyli wrócimy na 6, Religia. Spoko ;D Dzisiaj pani oddała testy z przyrody tak jak myślałam ;// 3 ;/ ale i tak pani powiedziała, że w tym półroczu się postałam i będe miała 4, chciałabym mieć piątkę ale to jak dostanę z całorocznego 6 a to jest niemożliwe xD W sobote jade sb kupić rybaczki, może jakąś bluzkę i okularki ;D Na dzisiaj to chyba wszystko ;D Papa ;*

Muzyka. Dzisiaj troche Hip-Hopu i Rapu ;):




wtorek, 22 maja 2012

London

O matko!! Jak mnie tu dawno nie było o.O Przepraszam bardzo, że  w ostatnim czasie nie dodałam nowej notki, ale nie miałam czasu, ochoty ani weny xD Dzisiaj mieliśmy kartkówkę z matmy ;// dostałam 3 ;/ no ale..... Pytała z rosyjskiego, dostałam 5, yeaaaaah !!! ;D Uczyliśmy się dzisiaj poloneza xD Nawet nam dobrze wychodzi, tylko mylimy się w kroku podstawowym xD Dzisiaj spóźniłam się na autobus xd byłam już gotowa ja wychodze, patrze a on odjeżdża xD chaaaamstwoo !!! xd Jutro odda sprawdziany z przyrody. O nieeeee !!! Może mam 4 ale wątpie. Jutro jeszcze niemiecki ;ccc No a w czwartek zawody !!! Luzzik ;D
Teraz troche zdjęć:






A teraz muzyczka:



Już niedługo wakacje ;D Macie jakieś plany ? ;) Piszcie w komentarzach xoxo






piątek, 18 maja 2012

Black Box


Cześć ludzie !! Dzisiaj dostałam 5 z niemca z piosenki a wcale sie jej nie uczyłam tylko otworzyłam książkę na lekcji i przeczytałam i umiałam !!! yeeaaaah xD Humor trochę mi sie poprawił ale nie jest tak dobrze jak było kiedyś i cos mi się wydaję że w najbliższym czasie mi się nie zmieni ;// w poniedziałek jedziemy z przedstawieniem a w czwartek na zawody w noge !! yeaaaah ! na pewno wygramy xD Aaaa jeszcze wczoraj uczyliśmy się tańczyć poloneza o.O hahaha xD Nawet spoko. Kurwa ale jednak baaaaaaaaaaardzo mi go brakuje ;///// Nie wytrzymam ;(( Teraz niektóre osoby zdadzą sobie sprawę jak ważnym darem jest życie ! ;((

A oto fajna piosenka dla was:
Jessica Jean - Black Box

wtorek, 15 maja 2012

Stay

Hey ;* co tam u was ? bo u mnie masakra ;((((( nie mogę się pozbierać, i coś czuje że będzie to trwało baaaardzo długo ;(( Dzisiaj mieliśmy 2 matematyki -,-' Dostałam 2 przez mojego kochanego kolege -,-' No ale mniejsza o to. Jeszcze będzie jakieś głupie przedstawienie na które będziemy jechać do Kutna czy gdzieś tam -,-' Ostatnio wogóle nie chce mi się nic robić ;( jestem jakaś taka smutna i wogóle przygnębiona ;(( Teraz chyba każdy zda sb sprawę jak baaaardzo ważnym darem od Boga jest życie ;( 
Miley Cyrus - Goodbye

poniedziałek, 14 maja 2012

Ból ;((((((

Cześć. Dzisiaj nie będe za bardzo rozpisywała. PRZEPRASZAM !  Nie moge sb poradzić z tym wydarzeniem które miało miejsce w sobote ;((( Ciągle płacze ! Nie wiem, serce mnie boli ;(( Nie mam siły. Ciągle myśle, że sb nie poradze ;((( Jutro jeszcze kartkówka z techniki i pewnie będzie pytała z ruska ;(( O MATKO !! ;(((


HuczuHucz - 36,6

niedziela, 13 maja 2012

;(((((((

Dzień dobry ! Wczorajszy wieczór był moim najgorszym wieczorem w życiu ! Dowiedziałam się o strasznej tragedii ;(((( Dzisiaj będe się uczyła na niemca bo będzie pytała może. Musze jeszcze napisać polski -,-' Może spotkam się z dziewczynkami. Straszna pogoda dzisiaj, zimno i wgl brrrr. :/ Teraz chyba będe rzadziej dodawała posty, ponieważ mam dużo spraw do załatwienia. ;)


GrubSon - Na szycie

czwartek, 10 maja 2012

xDD

Dzisiaj zaspałam do szkoły ! ;D yeaaaah xD no ale pojechałam drugim kursem :P na przyrodzie o mało nie dostałam uwagi ale mniejsza o to xD mieliśmy rosyjski i kartkówkę :/ na 32 słówka napisałam 16 xD o tak moja głowa :P jutro odda pani sprawdziany z matmy będzie 3 albo 4 ale najbardziej prawdopodobne, że 3 poniżej, chyba nie będzie, no i po szkole do Anetkiii :** dzisiaj były straaaaszne korki i chyba stałyśmy jakieś 30 nim. a do szkoły jechaliśmy 1 godz. !! straaaaaszny upał -,-' myślałam że się ugotuje xD ogólnie dzisiejszy dzień był zamulający -,-' jutro będzie faaaajnie ;* xoxo



Biebss ;*

Hazza <3


Loui ;**


środa, 9 maja 2012

Rozkminy ;P


Siema ;D Dzisiaj wstałam jak zwykle wcześnie rano, czyli o 6.30 -,-' Ubrałam się i pojechałam do szkoły. Dzisiaj mieliśmy sprawdzian z matmy i pytała z niemca, dostałam 5 ! yeaaaah xD Na lekcjach oczywiście rozkminialiśmy ooo ...... o szkole xD Zapomniałam wziąć skóry ze szkoły i kochana Olunsaa mi ja wzięła :** Ogólnie było wszystko spoko :D Jeszcze spotkałam się z Olunsą ooo 18.30 i rozkminialiśmy. ;D

wtorek, 8 maja 2012

;D

Siemka, wczoraj założyłam bloga, ale nie chciało mi się dodawać postów, ponieważ było późno xD na tym blogu będe opisywała Wam każdy mój dzień ;D mam nadzieję że nie zanudze Was moja rozkminą i będziecie z zainteresowaniem czytać moje "wypociny" ;**