Chciałabym
Siemanko ludzie ;D Dzisiejszy dzień był spoko ;) Od godziny 9.30 jestem sama w domu, yeaaah ! Byłam z dziewczynami na mszy, późnej poszłyśmy z Olunsą do mnie. Pośmiałyśmy się i takie tam xD Jutro pewnie będziemy tańczyć Poloneza więc luuuzik xD Teraz trzeba popracować nad ocenami. Jutro odpowiadam z historii, żebym miała 4. Będę miała 3 tylko z matematyki i ruska spokooo :D Kurdeee, ejjj za 3 tygodnie wakacje. O TAAK !!! Ja już mam plany na wakacje. Jade na kolonie w góry :) A wy jakieś macie ? ;)
Zdjęcia z dzisiaj xD:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz