Siema ludzie !! No to co tam u was ? U mnie spoko, oprócz tego że całymi
dniami się nudze ;/ Dzisiaj leżałam i oglądałam telewizję m.in. Trudne
Sprawy, Dlaczego Ja ? i Ukryta Prawda xDD Tych odcinków jeszcze nie
widziałam więc oglądałam je z zaciekawieniem xD Hahahaaa dobra ale nie o
tym będe pisała ;d Znalazłam pare fajnych piosenek, zresztą sami
zobaczycie. Za tydzień w niedziele jade na uroo do koleżanki. Jeszcze
nie wiem co jej kupie. Ale pewnie coś co jej się spodoba xDD Zbliża się
początek roku szkolnego ;/ Może jeszcze nie jest tak blisko, ale napewno
bliżej niż dalej. Dobra ale żyjmy WAKACJAMI !! ^^ Zaraz będę brała się
za sprzątanie mojego pokoju, tak troche za późno ale wcześniej mi sie
nie chciało xd To chyba wszystko, aaaa i przepraszam że nie dodawałam
dłuugo notki ;** BYE ;**
A oto wspomniana muzyczka :D
A oto wspomniana muzyczka :D
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz