Ale mnie tu dawno nie było o.O Byłam na koloniach :) Było zajebiście,
chciałabym tam zostać jeszcze z tydzień albo więcej ! Kocham tych ludzi
:P U mnie ogólnie spoko ;P Jutro spotykam się z dziewczynami połazimy po
mieście na pizze i sb pogadamy ;d Na koloniach były niezłe jaja, i za
to właśnie kocham tych ludzi. Była "kupa xd" śmiechu xDD Najlepsze były
wieczory i noce ;d No ale już was nie zanudzam :) a wy jak spędzacie,
będziecie spedzać czy spędzaliście wakacje ? ;P Nie moge doczekać się
pierwszego dnia w szkole. Tak wiem sama się sb dziwie, ale ide do
gimnazjum i poznam nowych ludzi i czuję że będzie faaaajnie :D A tak
wgl. to mi się ktoś podoba xD hahahaha xDD Dobra to chyba wszystko :D
bye ;***
Muzyczka dla was ;)
Muzyczka dla was ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz