Siema ludzie ! Co tam u was ? U mnie spoko, troche nudyy bo
nie ma co robić w te wakacje ;/ Kurdee
ja chce jechać jeszcze na jakieś kolonie w tym roku, ale z tymi samymi
ludźmi ! :D Dzisiaj obudziłam się o jakiejś 10, wczoraj wgl. nie mogłam
zasnąć -.- Oglądałam telewizję i się nudziłaaam. Później spotkałam się z
Martą i Natalą na rowery :D Było bardzo fajnie i śmiesznie xD Ja i
Marta poszliśmy do niej, a później do mnie. Siedziałyśmy i
rozkminiałyśmy, że nawet nie zauważyliśmy jak się zrobiło ciemno.
Później jeszcze gadałam z siostrą itp. Na sam koniec dnia dostałam
bransoletkę od taty. Nie wiem z jakiej okazji ale spoko. Cieszyłam się
jak małe dziecko xD Myślałam, że będzie gorsza a tu patrze, a tu taka
jaką chciałam :) Ale dobra już was nie zanudzam o tym prezencie. Może o
wakacjach ? to tak na razie nie mam żadnych planów, pewnie będe
siedziała w domu i się nudziła, i spotykała z przyjaciółkami. A wy jak
tam, jakie macie plany ? Oooo jeszcze zamówiłam sb koszulkę na Allegro
ze znaczkiem Batmana. Nie moge się doczekać kiedy przyjedzie *__*
Jeszcze planuje zamówić koszulkę z logo Supermen'a ale to się jeszcze
zobaczy :) Dobra to chyba wszystko, buziaczki ;*
Dzisiaj będzie duuużo muzyki ;)
Dzisiaj będzie duuużo muzyki ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz