poniedziałek, 31 grudnia 2012

Happy New Year

Witam ! No i mamy sylwestra ! Coś czuję, że w tego sylwestra przytyję bardziej niż w święta -.- No ale spróbuję się trochę ograniczać co do jedzenia xD Może mi się uda :D W tym roku sylwestra spędzam z Anetą i Martą, więc jestem bardzo happy. Ubrania na Sylwestra już mam, czyli: biała koszula z czarnymi rękawami i kołnierzykiem na którym są ćwieki, czarne rurki i do tego pomaluję paznokcie na czarno. Będziemy miały wolny dom, więc już się boję co dziewczyny wymyślą. Mam nadzieję, że rok 2013 będzie lepszy niż 2012 :) A tak ogólnie no to za 2 dni idziemy do szkoły i to mnie przeraża, ale w końcu zobaczę  się z ludźmi z którymi nie widziałam się wieki (jak dla mnie). W szkole będziemy grali sąd i ja będę prawnikiem nie wiem czemu ale bardzo się cieszę :D A i jeszcze jedno:

Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku, i aby ten przyszły rok był dla was lepszy od ubiegłego :D xoxo ;*



piątek, 28 grudnia 2012

Modne ;)

Pokaże wam rzeczy, które chciałabym mieć w swojej szafie. Niedługo, może będę je miała :D


Na początek sweter ombre z ćwiekami, podoba mi się od dłuższego czasu i mam zamiar go w jak najbliższym czasie kupić :)


Sweter z reniferkami. W prawdzie skończyły się już święta ale bardzo mi się podoba :D


Sweter z ćwiekami. Jest świetny *__*


Jeansowa koszula.


Czarna zwykła koszula z ćwiekami na kołnierzyku. Mam zamiar kupić ją sobie na sylwestra ♥


Czarny matowy lakier do paznokci. Nie mogę go nigdzie znaleźć, ale mam nadzieję, że niedługo będę go miała :)


Na koniec zwykła czarna sukienka. Bardzo mi się podoba. Chcę sobie ją kupić na bal ;)

Na dzisiaj to wszystko. Przepraszam, że ostatnie zdj. rozmazane ale nie mogłam znaleźć lepszego ;( W najbliższym czasie postaram się dodać coś jeszcze :D 
Buźki Xoxo

I po świętach...

Święta. święta i po świętach ! Jak to wszystko szybko zleciało ;/ No ale niedługo sylwester. Plany na szczęście już są. Jutro jadę na jakieś zakupy, ponieważ muszę sb kupić parę potrzebnych rzeczy na sylwka. Już chyba wiem co sobie kupię, prawdopodobnie koszulę, czarne rurki, jakiś lakier do paznokci i muszę kupić sukienkę na bal. Pomysły są w głowie takie jakie chce te 'kreacje' ale tylko ciekawe czy takie będą ;/ Miejmy nadzieję, że tak :) W tym roku zbyt dużo prezentów nie dostałam, ale nie zależało mi na prezentach, tylko na rodzinnej atmosferze. Ostatnio jestem strasznie roztrzęsiona i często kłócę się z najbliższymi osobami. Nie mam humoru, wszyscy mnie denerwują ;/ Będę kończyła, przepraszam, że tak krótko ale nie mam weny ;/ Dzisiaj jeszcze dodam jakiś zestaw ubrań które mi się podobają ;) Buźki ;**



niedziela, 23 grudnia 2012

Święta, choinka, rodzinna atmosfera...

Ho Ho Ho ! Ale świątecznie Was przywitałam :D Dzisiejszy dzień był prawie taki sam jak wczorajszy. Masa sprzątania itp. Próbowałam się wyrwać do jakiejś książki ale mi to nie wyszło. Nie miałam ochoty, gdy zaczęłam czytać literki mi się zaczęły zlewać, ale już przed komputerem nie chce mi się spać :D Jutro Wigilia i oczywiście prezenty. Bardzo szybko to zleciało. Jutro zamierzam odpoczywać i leżeć w łóżeczku do 14, ponieważ przez dwa dni sprzątałam cały dom. Mam chyba uczulenie na jakiś detergent którego używałam bo mam straszną wysypkę na dłoniach i spuchły mi ręce. Jutro pewnie przyjedzie cała rodzina jak co roku. Sylwester... szkoda gadać spytałam się taty czy mogę zaprosić przyjaciółki, powiedział że się zastanowi, ale zapewne się zgodzi . Ogólnie to teraz zamulam i zaraz będę kładła się spać, tylko jeszcze wam pokaże zdj.  :D A więc do następnego, postaram się dodać coś po świętach :*


MERRY CHRISTMAS ! ♥



Teraz zobaczyłam, że u mnie pada śnieg ! *__*

sobota, 22 grudnia 2012

Christmas...

Bardzo dawno nie dodawałam notatki i bardzo przepraszam ;) Jak widzicie zmieniłam wygląd swojego bloga. Ten mi się o wiele bardziej podoba niż tamten. Ogólnie postanowiłam całkowicie zmienić swojego bloga. Będę dodawała dłuższe wpisy i dodawała więcej zdj. z zestawami ubrań, które mi się podobają i mam nadzieję, że wam się też spodobają ;) Postaram się dodawać częściej wpisy. No ale teraz poopowiadam co u mnie. U mnie troszkę się pozmieniało. Zaczynam się robić bardziej dojrzalsza i już nie jestem takim zacieszowatym dzieciakiem jak byłam kiedyś. Wszyscy mnie ostatnio denerwują i potrafię pokłócić się z kimś z dnia na dzień, a później tego żałuję bo powiedziałam coś czego nie powinnam. No ale taka już jestem, wredna i szczera. Dzisiaj sprzątałam cały dom ale i tak nie zdążyłam wszystkiego ogarnąć, nawet nie zdążyłam kupić prezentów, ale jutro jadę na małe zakupy więc myślę że coś zakupie. Choinka już u mnie ubrana i już czuć magię świąt, tym bardziej że w tle lecą świąteczne piosenki i kolędy. Planów na Sylwestra jak nie było tak nie ma. Coś  czuję że w tym roku Sylwester będzie z Polsatem i Dwójką oraz ciepłym kocykiem i kakałkiem. Lecz chciałabym spędzić go z przyjaciółmi. Za dwa dni Wigilia i urodziny Lou ! Nie mogę się doczekać. Przez wolny czas, który bardzo niecierpliwie wyczekiwałam, będę siedziała w domku i zamulała, ale tata coś tam wspominał że ma przyjechać do mnie siostra więc raczej spokoju nie będę miała ;/ Będę powoli kończyła bo bardzo chce mi się spać. Dobranoc ;**


Z Okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam dużo szczęścia, abyście pod choinką znaleźli masę prezentów, ciągłego uśmiechu na twarzy, dużo kasy, spełnienia wszystkich marzeń i udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego roku ! xoxo


Świątecznie:










sobota, 10 listopada 2012

Diamonds

O matko ale dawno nie pisałam, dokładnie 3 miesiące  Przepraszam bardzo teraz to nadrobię ; )  A więc u mnie wszystko w porządku. W szkole ok. Wczoraj mieliśmy przedstawienie w szkole na 11 Listopada. Dobrze nam wyszło bo wszyscy nas chwalili. Będziemy je jeszcze raz wystawiać w czwartek ale tym razem po lekcjach dla rodziców. Niedługo Mikołajki będziemy chyba jechać do kina i kręgielnie. U nas w gimnazjum są 3 semestry i 30 listopada kończy się pierwszy. Oceny mam nawet dobre ale muszę się jeszcze poprawić z ocenami z geografii i niemca ;/ No ale jakoś będzie. Dzisiaj byłam na zakupach  kupiłam sb rurki i taką fajną koszulę *__* Muszę się wybrać do Łodzi na jakieś zakupy ale to za jakiś miesiąc może. Hmm. Dobra to chyba wszystko. Buźki ;** Postaram się dodać notkę jak najszybciej ; )

Muzyka dla was ; ) 




sobota, 22 września 2012

Live While We're Young

Siema ludziee ! Jak tam ? Robi się już zimnoo ;// Mam takie zimne łapsa że... brr. No ale u mnie spoko. Wczoraj byłam u Marty i robiliśmy plakat do szkoły na jakieś tam dni języków czy coś. My mamy Irlandię ! I teraz wpadło mi do głowy że może wkleimy tam głowę Niall'a ! Ale to trzeba przemyśleć xd W szkole bardzo spoko, ludzie mili i śmieszni i wgl. jest OK. Odpały na lekcjach itp. Wczoraj mieliśmy zdj. w szkole, i już się boję jak wyszłam o.O Nie wiem czemu ale tak jakoś polubiłam matmę, to chyba przez to że mamy baardzo fajną nauczycielkę, a ona zarazem jest naszą wychowawczynią. Chodzę do klasy matematycznej i mamy codziennie matematykę. W piątek 28 jedziemy na "Jesteś Bogiem", jestem ciekawa czy ten film  jest ciekawy, no ale to się zobaczy. Dobra to chyba wszystko, dzisiaj albo jutro postaram się dodać zdj. naszego plakatu  :) Buźki ; **

Muzyka na dzisiaj:  






sobota, 15 września 2012

Wszystko do nas wraca

Siemaa ludzie ! Co tam u was ? U mnie ok. W szkole spoko więc jest dobrze. Zmieniłam trochę wygląd bloga i ten mi się o wiele bardziej podoba niż tamten xd Dzisiaj się nudziłam w domku. Odrobiłam lekcje i poszłam do siostry. Obecnie leże i oglądam Mam Talent, ale chyba zaraz przełączę na Epokę Lodowcową. Do szkoły chodzimy 2 tydzień i bardzo mi się w niej podoba. Niektórzy mnie wkurzają, ale pomińmy too. Mhmmm, to wszystko paaa ; * postaram się dodać nową notkę jak najszybciej. 


Muzyka dla was : 



sobota, 8 września 2012

The game

Siemasz ! Co tam ? U mnie spoko, pierwszy tydzień szkoły za nami. Jak wam minął ? Mi baaardzo dobrze, jak narazie. Wczoraj było 6 lekcji więc spoko. Później poszłam do Oli, a z Olą do Marty. Jak przyszłam oczywiście weszłam na fb, besty itp. Zaraz ide się przejść z Olunsą. Zobacze sobie jeszcze lekcje. Dzisiaj byłam w mieście i kupiłam sb rurki i bluze, bardzo jestem zadowolona z zakupów. Dobra to chyba wszystko, paa ; **

Muzyka dla was :)



wtorek, 4 września 2012

Szkoła !

Siemka ! Co tam u Was ? Jak tam pierwszy dzień w szkole ? Mój baaardzo fajny :) Wgl. mam bardzo fajną klasę, hah jest tylko 6 dziewczyn i 18 chłopaków o.O :D Narazie nam nic nie zadali więc lajcik. Jak narazie ciesze się, że chodzę do szkoły, ale się bardzo boję, czy dam rade i czy zrozumiem materiał. No ale co ma być to będzie. Nauczycielki wydają się miłe. Jutro 7 lekcji, jak zwykle. Teraz pewnie będę dodała mniej notek, ponieważ 1 gim. no to więcej zadawania i nauki, no ale jakoś spróbuję to ogarnąć :) Hmm. to chyba wszystko, paaa ;*

środa, 29 sierpnia 2012

Chillout

Hey. Co tam ? U mnie spoko, ale jakoś dzisiaj nie mam humoru, sama nie wiem dlaczego ;/ Tata nareszcie przywiózł mi gitarę i trochę sb na niej brzdąkałam. Wczoraj był bardzo fajny dzień. Na początku spotkałam się z Olą, a później pojechałyśmy do Marysi. Oczywiście siedziałyśmy na hamaku i się śmiałyśmy, była niezła faza, jak zawsze. Pojechałyśmy jeszcze pooglądać jak grają mecz, a później zaczęliśmy się bawić jak małe dzieci xd Dzisiaj nie wiem co będę robiła, zapewne będę czillowała. W piątek jadę do koleżanki. Dobra to chyba wszystko. Buźki ;*


Muzyka dla was: 



poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Windows Down

Eloo ludziska ! Co tam ? Jak narazie u mnie spoko. Dzisiaj się trochę nudziłam, ale później spotkałam się z dziewczynami. Pojechałyśmy pooglądać jak grają mecz, ale po kilkudziesięciu minutach pojechałyśmy do domu. W sensie to poszłyśmy do Olunsy. Jak zwykle nie obyło się bez faz, śmiechów itp. xD Ja z nimi nie wytrzymam. Brzuch mnie bolał od śmiania się. Dzisiaj pokaże wam moje zdjęcia, tylko proszę mnie nie zabić gdy pęknie wam monitor czy coś. Ogólnie to ok, tylko że w poniedziałek do szkoły -,- Ale póki co, jeszcze tydzień wakacji to mamy się z czego cieszyć. W sobotę będę sama w domku całą noc, yeaah ! xD Na jutro jeszcze nie mam planów, ale zapewne spotkam się z dziewczynami. Dobra to chyba wszystko. Paa ;**


Moje zdjęcia -.- >.<




Muzyka:






piątek, 24 sierpnia 2012

Pound the alarm


Siemka ! Dawno mnie tu nie było i bardzo was przepraszam ;) Co tam u was słychać ? U mnie spoko ;) Wczoraj spotkałam się z Magdą i Marysią, było naprawdę bardzo fajnie i śmiesznie xd Dzisiaj spotykam się z Magdą. Za tydzień do szkoły, o nieee ;/ No ale co zrobić. Chociaż znowu będzie narzekanie na poniedziałki i czekanie na wymarzony piątek. Będą odpały na lekcjach. Nie mam dzisiaj weny. To chyba wszystko. Bye ;**

Muzyka dla was ;)




czwartek, 16 sierpnia 2012

Chill Murray

Siemka ludziska ! ;) Co tam u was słychać ? Już za 18 dni do szkoły ;// No ale jakoś się przeżyje. Mam już wszystko do szkoły to teraz tylko (jak to mówi mój tato): "Chęć do nauki i dobre oceny" :D No ale żyjmy jeszcze wakacjami. Dzisiaj jade do cioci więc luzik, później może pogram sb w siatke i tak dzień zleci. Obecnie siedzę w piżamce i słucham muzyki :P Zaraz ide zobaczyć co tam na Nickelodeon jest. Wgl. ostatnio mam taką faze na 1D że po prostu o.O :DD Ciągle bym ich słuchała itp. Dobra to chyba wszystko. Bye ;*

Muzyka na dzisiaj ;)



piątek, 10 sierpnia 2012

Morning Sun

Siema ludzie !! No to co tam u was ? U mnie spoko, oprócz tego że całymi dniami się nudze ;/ Dzisiaj leżałam i oglądałam telewizję m.in. Trudne Sprawy, Dlaczego Ja ? i Ukryta Prawda xDD Tych odcinków jeszcze nie widziałam więc oglądałam je z zaciekawieniem xD Hahahaaa dobra ale nie o tym będe pisała ;d Znalazłam pare fajnych piosenek, zresztą sami zobaczycie. Za  tydzień w niedziele jade na uroo do koleżanki. Jeszcze nie wiem co jej kupie. Ale pewnie coś co jej się spodoba xDD Zbliża się początek roku szkolnego ;/ Może jeszcze nie jest tak blisko, ale napewno bliżej niż dalej. Dobra ale żyjmy WAKACJAMI !! ^^ Zaraz będę brała się za sprzątanie mojego pokoju, tak troche za późno ale wcześniej mi sie nie chciało xd To chyba wszystko, aaaa i przepraszam że nie dodawałam dłuugo notki ;** BYE ;**

A oto wspomniana muzyczka :D








piątek, 3 sierpnia 2012

Shopping


Hejkaa ludzie ! Co tam u was ? U mnie spoko, ale te wakacje szybko mijają o.O Miałam wczoraj dodać notkę, ale byłam padnięta, ponieważ byłam na zakupach w Manufakturze i Galerii. Pojechałam o 14, a wróciłam o 22. Musze przyznać że zakupy się udały *__* Dzisiaj zapewne będę się nudziła, albo spotkam z dziewczynami. Ooooo jeszcze oglądałam z Weroniką i Martą Project X, matkooo świetny film :D Dzisiaj mam wolną chate więc luuuzik. Jutro jade z siostrą na Waliszew będziemy tam chyba spać :D To chyba wszystko, jutro postaram się dodać notkę ;)) paaa ;*

Tu macie zdjęcia moich nowych nabytków ;))

tunika - Carry
bokserka - New Yorker
 
bluzka - H&M
 
bluzka - Camaieu


plecak - Nike
Najeczki - Nike

poniedziałek, 30 lipca 2012

Wrzuć na luz


Siema ludzie ! Co tam u was ? U mnie spoko, troche nudyy bo nie ma co robić w te wakacje ;/ Kurdee ja chce jechać jeszcze na jakieś kolonie w tym roku, ale z tymi samymi ludźmi ! :D Dzisiaj obudziłam się o jakiejś 10, wczoraj wgl. nie mogłam zasnąć -.- Oglądałam telewizję i się nudziłaaam. Później spotkałam się z Martą i Natalą na rowery :D Było bardzo fajnie i śmiesznie xD Ja i Marta poszliśmy do niej, a później do mnie. Siedziałyśmy i rozkminiałyśmy, że nawet nie zauważyliśmy jak się zrobiło ciemno. Później jeszcze gadałam z siostrą itp. Na sam koniec dnia dostałam bransoletkę od taty. Nie wiem z jakiej okazji ale spoko. Cieszyłam się jak małe dziecko xD Myślałam, że będzie gorsza a tu patrze, a tu taka jaką chciałam :) Ale dobra już was nie zanudzam o tym prezencie. Może o wakacjach ? to tak na razie nie mam żadnych planów, pewnie będe siedziała w domu i się nudziła, i spotykała z przyjaciółkami. A wy jak tam, jakie macie plany ? Oooo jeszcze zamówiłam sb koszulkę na Allegro ze znaczkiem Batmana. Nie moge się doczekać kiedy przyjedzie *__* Jeszcze planuje zamówić koszulkę z logo Supermen'a ale to się jeszcze zobaczy :) Dobra to chyba wszystko, buziaczki ;*

Dzisiaj będzie duuużo muzyki ;)
















niedziela, 22 lipca 2012

Chasing The Sun

Ale mnie tu dawno nie było o.O Byłam na koloniach :) Było zajebiście, chciałabym tam zostać jeszcze z tydzień albo więcej ! Kocham tych ludzi :P U mnie ogólnie spoko ;P Jutro spotykam się z dziewczynami połazimy po mieście na pizze i sb pogadamy ;d Na koloniach były niezłe jaja, i za to właśnie kocham tych ludzi. Była "kupa xd" śmiechu xDD Najlepsze były wieczory i noce ;d No ale już was nie zanudzam :) a wy jak spędzacie, będziecie spedzać czy spędzaliście wakacje ? ;P Nie moge doczekać się pierwszego dnia w szkole. Tak wiem sama się sb dziwie, ale ide do gimnazjum i poznam nowych ludzi i czuję że będzie faaaajnie :D A tak wgl. to mi się ktoś podoba xD hahahaha xDD Dobra to chyba wszystko :D bye ;***


Muzyczka dla was ;)

poniedziałek, 9 lipca 2012

Life

Jak mnie tu dawno nie było o.O Przepraszam najmocniej ;) Nie chciało mi się pisać, ponieważ są WAKACJE i jak zwykle, albo zamulałam w domu i nie włączałam komputera, albo wychodziłam gdzieś z dziewczynami ;) Za tydzień w sobote wyjeżdżam na kolonie. Baaaardzo sie ciesze. Dzisiaj nie wiem co będę robiła, ale chyba będę zamulała w domku. Nie mam weny, więc chyba to wszystko na dzisiaj ;) buźki ;*

sobota, 30 czerwca 2012

Wakacjee


Siema ludzie ! Ale dawno mnie tu nie było o.O Kuurde musze to nadrobić :) No to więc, w piątek było zakończenie, będzie brakowało mi tych luudzi <3 <3 ;'(. Za 2 tygodnie wyjeżdżam ! Nie moge się doczekać :) No mamy teraz wakacje, pewnie będę się nudziła prze całe 2 miesiące. Ale lepsze to niż wstawanie o 6.30 i uczenie się xD Chodź jeśli byłoby tak w szkole jak w ostatnich 2 tygodniach to mogłabym do niej chodzić ale od 14 xD haha. Dzisiaj będzie krótko bi mi się nie chce pisać xD pa :**








poniedziałek, 25 czerwca 2012

sobota, 23 czerwca 2012

Omnomnomnom xD

Hey ludziska ! Co tam u was słychać ? U mnie spoko, chociaż nie do końca. Już wam mowie dlaczego. Otóż jak już wspominałam ostatnio bardzo często kłócę się z tatą, nie pasują mu moje oceny :/ Powiedział, że jak w gimnazjum się nie poprawie to zabierze mi laptopa i komórkę. Nosz choooolera ! Ja tam jestem zadowolona w moich ocen przecież mam średnią powyżej 4.00, ale i tak zdaje sb sprawę że stać mnie na wiele, a już na pewno na pasek. Druga sprawa, dzisiaj wybiłam sobie palca, nie no brawa dla mnie. Grałam sb z siostrą w siatke i buuum ! Palec wybity -,-' Strasznie booooli ! ;(( Jutro u nas jest Świętojańskie Granie, przychodzę tylko na dyskoteke podobno ma grać jakiś DJ, jestem ciekawa kto xDD Dzisiaj spotkałam się z dziewczynami, później dołączył do nas Michał, haha ale była rozkmina :D Już za 7 dni żegnam się z moją kochaną klasą <33 Będę tęskniła ;(( <3

Muzyczka na pożegnanie ;(( ;)





Nie wiem czemu, ale strasznie podoba mi się ta piosenka *__* :D